Používame cookies

Súbory cookie a ďalšie technológie sledovania používame na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania našich webových stránok, na to, aby sme vám zobrazovali prispôsobený obsah a cielené reklamy, na analýzu návštevnosti našich webových stránok a na pochopenie toho, odkiaľ naši návštevníci prichádzajú. Viac info

 

Reklamačný poriadok

Tento reklamačný poriadok bol vypracovaný a prijatý spoločnosťou GALLINA, s.r.o., 
so sídlom Janka Kráľa 1026/21, 957 01 Bánovce nad Bebravou,  IČO: 47 539 666 (ďalej len „spoločnosť LISA REALITY“), ktorá prevádzkuje túto realitnú kanceláriu.

  1. Realitnou kanceláriou LISA REALITY sa rozumie právnická osoba, podnikajúca na území Slovenskej republiky v oblasti obchodu s realitami.
  2. Klientom sa rozumie akákoľvek fyzická či právnická osoba, ktorej realitná kancelária LISA REALITY  poskytuje realitné služby. Ak klient usúdi, že služby poskytované príslušnou realitnou kanceláriou RE/MAX sú nevyhovujúce alebo bude mať k vykonávaniu obchodného prípadu iné výhrady, je oprávnený uplatniť tieto svoje výhrady (ďalej len „reklamácie“) u j realitnej kancelárie.
  3. Realitná kancelária LISA REALITY spíše s klientom o každej reklamácii, ktorá je u nej uplatnená, reklamačný protokol na aktuálne platnom formulári prijatom v danú dobu spoločnosťou LISA REALITY. Klient má právo na kópiu reklamačného protokolu. Formulár Reklamačného protokolu je v elektronickej podobe k stiahnutiu na internetových stránkach spoločnosti LISA REALITY  (www.lisareality.sk).
  4. Reklamácia bude  realitnou kanceláriou LISA REALITY vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa realitná kancelária LISA REALITY s klientom písomne nedohodne inak.
  5. Reklamáciu môže realitná kancelária LISA REALITY uznať ako oprávnenú alebo neoprávnenú.
  6. Pokiaľ realitná kancelária LISA REALITY uzná reklamáciu za oprávnenú, vykoná všetko preto, aby nežiaduci stav odstránila k spokojnosti klienta. V prípade, že z dôvodov na strane realitnej kancelárie LISA REALITY nebude možné nežiaduci stav odstrániť, môže klient požadovať primeranú zľavu z odplaty za poskytnutie realitných služieb.
  7. Ak dôjde medzi stranami zmluvy k sporu, má klient právo na alternatívne riešenie sporu podľa zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia. Všetky podrobnosti sú uvedené na webových stránkach www.soi.sk.
  8. Realitná kancelária LISA REALITY zaisťuje ochranu poskytnutých osobných údajov klientov v súlade s právnymi predpismi Európskej únie a Slovenskej republiky